marianinafrika.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Ha bezoekers van mijn blog,

Het schiet al aardig op, over 21 dagenhoop ik te vertrekken naar Oeganda (15 dagen) en Tanzania (1 maand)om daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
De voorbereidingen zijn in volle gang. Van de week heb ik de nodige injecties gehaald, malaria pillen en binnenkort nog een voorbereidingstraining.

Wat ik daar ga doen:
De eerste 15 dagen maak ik een reis samen met nog 6 andere mensen door Oeganda. Dit is een combinatie van reizen, projecten bezoeken en af en toe een dagje vrije tijd ;)
Na die 15 dagen hoop ik op zaterdag 11 oktober naar Tanzania te vliegen waar ik vrijwilligerswerk ga doen bij het project van Doingood, walk in love.
http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten/walk_in_love

Ik heb er ontzettend veel zin in!

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevennissen.

Groetjes, Marian.

Reacties

Reacties

Ria Wieldraaijer

Hallo Marian,
Heel veel succes met de voorbereidingen. Ik vind het heel leuk als ik je straks kan volgen in Oeganda en Tanzania. Ook al omdat we zelf in Tanzania zijn geweest, een heel mooie ervaring en heel veel lieve en mooie mensen ontmoet. Heel fijne tijd en succes met je mooie werk!
groetjes
Ria

lida van valkenburg

heel veel succes op deze reis en ook plezier en ik volg je
en geniet er vooral van , wij wensen je een goede vlucht en een behouden aankomst

jan en nelly de kruijf

Goede reis en veel succes en hopen voor je mooie
reiservaringen

Piet Houwaart wy wensen je een goede reis toewyhopen dat wegou een berict an je tenoren

Goederys toegewenst

Annemieke van leeuwen

Marian een goede reis en pas goed op jezelf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood