marianinafrika.reismee.nl

Let's make memories

Het is éindelijk zover, op weg naar Suriname :-)

Terwijl ik zit te wachten bij de gate is het een mooie tijd om deze blog te schrijven.
Na toch wel weken/ maanden aan voorbereidingen, plannen bedenken etc is het tijd om te gaan.
Om 11.20 uur vlieg ik met KLM naar Suriname, een 10 uur durende vlucht.

De laatste dagen voor vertrek bestond vooral uit werk afronden, koffer pakken, laatste voorbereidingen, mn oma's verjaardag vieren en contact met Suriname etc. Maar alles is rond en ga ik met een goed gevoel weg.

Ik heb er ontzettend véél zin in, ik zie uit naar de tijd in Suriname en de belevenissen en ervaringen die ik daar zal gaan meemaken.
Ik hoop daar tot zegen te zijn, liefde te geven in de dingen die ik daar mag gaan doen.

Bedankt voor de vele appjes, berichtjes, mailtjes, goede wensen en de zegen van God. Super lief!
Ik weet dat God met mij zal gaan de komende weken en mij de weg wijst die ik gaan zal.

Laatst kwam ik deze spreuk tegen die ik prachtig vindt:
Gaan met lege handen maar met een open hart en véél liefde.

Tijd om de gaan en voor de komende weken te gaan genieten van de mensen daar, cultuur, nieuwe ervaringen, het ontmoeten van mensen en de heerlijke temperaturen. :-)

Let's make memories!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood