marianinafrika.reismee.nl

Oost, west,

Lieve mensen, lieve volgers,

We zijn weer thuis.. Gisteren einde van de ochtend weer geland in Nederland..
Met 1,5 uur vertraging wat werd veroorzaakt door een dronken man die van boord moest en zijn koffers net in de laatste kist zaten, een flauw vallende man en best wat turbulentie zetten we weer voet op Nederlandse bodem..
Genieten van mn eigen bedje, warm water douche en andere simpele dingen is ook fijn!
Gek idee om er weer te zijn na 1,5 maand maar ook heerlijk om iedereen weer te zien, te merken dat alles hier ook al die tijd lekker doorgaat :-)

Grappige was nog dat op het vliegveld, na het inchecken van de koffers we nog even naar buiten konden voor een hapje en een drankje en ik even een rondje liep op zoek naar het toilet een vrouw (zat rotti te verkopen ;-) mij gedag zei.. Ik heel vriendelijk gedag terug gezegd totdat ze in ene riep ik ken jou van huize Margriet.. Heéél verbaasd omkijkend maar ik herkende haar werkelijk niet..
Deze mw wist mij volledig te herinneren van de meeloop ochtend in het Diakonessen ziekenhuis bij de nierdialyse.. Heel geinig, toen ze hoorde dat ik vertrok weer naar Nederland nog de allerbeste wensen gekregen, super lief!

Verder is dit mijn laatste blog (voorlopig ;-)
Hier typt een zéér dankbaar persoon voor alles wat ik heb mogen zien, mee heb mogen maken, de mensen die ik heb mogen ontmoeten en dat maakt mij zéér blij en dankbaar!
Het gevoel van vrijheid, avonturen, ik houdt ervan!
Een absolute ervaring die mij nooit meer los zal laten.

Wat ik op mn facebook heb geschreven en is het volgende wat denk ik alles omvat:
Na 1,5 maand kan ik zeggen: i love Su! Wat een pracht tijd heb ik gehad, hele mooie herinneringen, geweldige belevenissen, gave rimboe avonturen en wat heb ik me thuis gevoeld.. moeilijk om afscheid te nemen maar op naar huis. Laatste dagen met Marjanne waren top! #Suriname heeft een speciaal plekje in m'n hart..

Voor jullie allemaal bedankt voor het volgen, het reageren op welke manier dan ook... Heb er ontzettend van genoten zoals jullie hopelijk ook van deze blog genoten hebben..

fotoboek volgt: dus welkom om die binnenkort weer te komen bekijken ;-)

Liefs!


Reacties

Reacties

Rinus

Aan alles komt een eind. Fijn dat je zo op de afgelopen periode kan terug zien. Idd een goede tijd geweest. Het zal wel een dik boek worden. Ik ben benieuwd. Kom zeker kijken.

Marianne

Heb genoten van je prachtige blogs... voelde de emoties die je beleefd hebt door je verhalen heen. Wat zal t dubbel zijn om je eigen vertrouwde bed in te duiken met deze ervaringen in je hart.
Weet dat je ook hier van grote waarde bent voor de mensen om je heen en wij minstens zo blij zijn weer van je te kunnen genieten! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood